آموزش تعمیرات دوره های فنی و مهارتی

در شرایط حاضر دوره های فنی و مهارتی همانند دوره آموزش تعمیرات موبایل ، پکیج، کولر گازی و.... تقاضای زیادی دارد و هرساله هزاران نفر با گذراندن این دوره های فنی و مهارتی وارد بازار کار می شوند.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قبل از اینکه تلفن و چنگال را از طریق یک وجه پول نقد برای رفع لوازم خود بردارید ، این تعمیرات فوق العاده ساده را که می توانید در واقع خودتان انجام دهید ، بررسی کنید.

همه دفع کننده ها دارای یک ویژگی اضافه بار هستند که با بیش از حد گرم شدن موتور و گرم شدن بیش از حد ، به طور خودکار برق را قطع می کند. پس از خنک شدن موتور ، کافی است دکمه تنظیم مجدد را در کنار یا زیر واحد فشار دهید.

از طرف دیگر ، اگر صدای زنگ بخورد اما نچرخد ، ممکن است چیزی در آن گیر کرده باشد. دزدگیر را خاموش کنید ، سپس با چرخاندن تیغه ها با آچار مخصوص درزگیر (که در مراکز خانگی فروخته می شود) یا چرخاندن پیچ و مهره ، سعی کنید از طریق آن کار کنید. برای بسیاری از دستگاه های تخلیه ، آچار آلن برای این منظور وجود دارد که در قسمت پایین دستگاه قرار دارد.

هنگامی که چراغ خاموش می شود یا سوئیچ کار نمی کند ، ابتدا باید صفحه اصلی برق را از نظر قطع کننده مدار قطع کنید. اما در اینجا متوقف نشو قبل از اینکه لامپ ها و سوئیچ ها را عوض کنید ، ببینید آیا یک خروجی GFCI (که ممکن است در بالادست نور یا خروجی مشکل باشد) از کار افتاده است. بعضی اوقات همه سرویس های بهداشتی یا چراغ های بیرون از طریق یک GFCI مستقر در یک حمام یا مکان دیگر مانند زیرزمین تأمین می شوند. به سادگی دکمه تنظیم مجدد GFCI را فشار دهید و می توانید دوباره به کار خود برگردید.

اگر یخچال و فریزر شما در یک روز گرم گرم می شود و گربه یا سگ دارید ، بلافاصله سیم پیچ ها را از نظر وجود موی حیوانات خانگی بررسی کنید. طرفداران خدمات این مشکل را در نیمی از تماس های یخچال آنها پیدا می کنند. سیم پیچ ها شبکه مشکی لوله و سیم هستند که مایعات کمپرسور را خنک می کنند. تجمع مو باعث گرم شدن بیش از حد کمپرسور و تحریک سوئیچ اضافه بار می شود. در بسیاری از یخچال ها با باز کردن مشبک در قسمت پایین یخچال به کوئل می رسید. سپس یک برس تمیز کننده سیم پیچ (که در مراکز خانگی فروخته می شود) را به داخل سیم پیچ فشار دهید ، آن را به عقب بکشید و با جاروبرقی تمیز کنید.

اگر سیم پیچ ها در پشت قرار دارند ، یخچال خود را بیرون بیاورید (اغلب روی غلطک است) و آنها را مسواک بزنید. جایزه: کویل های تمیز با کارایی بیشتری خنک می شوند و در هزینه قبض آب و برق شما صرفه جویی می کنند!

پس از قطع سوئیچ اضافه بار ، ممکن است مجبور شوید چند ساعت صبر کنید تا خنک شود. خودش تنظیم می شود و یخچال را دوباره روشن می کند.

اگر مشعل اجاق گاز شما روشن نمی شود ، مقصر احتمالی سس اسپاگتی است که چند روز پیش جوشانده است. از مسواک برای پاک کردن نشت مواد غذایی از دستگاه جرقه زنی استفاده کنید. روی اجاق گاز اشتعال الکترونیکی ، این یک سوراخ کوچک سرامیکی است که در بالای اجاق گاز یا در زیر صفحه ضربه مهر و موم سرامیکی قرار دارد. همچنین اطمینان حاصل کنید که صفحه ضد آب و مهر و موم سرامیکی به درستی روی مشعل قرار گرفته است.

اگر مشعل اجاق برقی شما گرم نمی شود ، مشعل را خاموش کرده و آن را از پریز خارج کنید. سپس دوباره آن را وصل کنید و دور آن را تکان دهید. اگر احساس شلی کرد ، مشعل را دوباره برداشته و شاخه های مشعل را به آرامی خم کنید تا اتصال محکم تری داشته باشد. آسان آن را انجام می دهد. در پایان می توانید کل سوکت را از داخل براکت آن خارج کنید.

برای دسترسی به سیستم اشتعال در محدوده استاندارد گاز به سبک قدیمی ، درب را باز کنید. معمولاً در قسمت پشتی لولا می شود. اگر شعله خلبان خاموش است ، یک سوزن را در سوراخ خلبان فرو کنید تا دوده پاک شود (مراقب باشید که آن را به طور گسترده ای پهن نکنید). هرگونه آوار را مسواک زده و لوله ای را که از خلبان به مشعل منتقل می شود تمیز کنید. سپس خلبان را دوباره روشن کنید.

سرزنش این فناوری. چنین اتفاقی می افتد که اگر عملکرد "cook cook" را تنظیم کنید ، اجاق گاز ، دقیقاً مانند یک دستگاه پخش فیلم صوتی برنامه ریزی شده ، تا زمان تعیین شده روشن نمی شود. ممکن است شما سهواً این کار را انجام داده باشید ، اما اگر نمایشگر دیجیتال شما روی حالت "نگه داشتن" ، "تأخیر" یا "زمان پخت" بنویسد ، تایمر فعال است. ابتدا باید با فشار دادن دکمه "خاموش" آن را پاک کنید. در اجاق های دارای صفحه ، مطمئن شوید که دستگیره به "دستی" تبدیل شده است.

وقتی کابینت ماشین لباسشویی سنگ می زند ، در طول چرخش چرخش یک راکت وحشتناک ایجاد می کند. راه حل این است که به سادگی پاها را دوباره تنظیم کنید. پایه های جلویی را به سمت بالا یا پایین پیچ کنید تا سطح کابینت یکسان شود. وقتی هر دو پا روی زمین محکم شدند ، مهره قفل هر پا را محکم کنید. در بیشتر واشرها ، برای تنظیم پایه های عقب ، دستگاه را به آرامی به سمت جلو متمایل کرده و به آرامی پایین بیاورید. حرکت به صورت خود تنظیم کننده پاهای عقب است.

تعمیرکار متخصص ما در پاسخ به بسیاری از تماس های "خشک کن بدون حرارت دادن" فقط متوجه می شود که دستگاه روی "هوا کرکی" تنظیم شده است - یک تنظیم غیر گرما. از خجالت بپرهیزید. ابتدا تنظیمات را بررسی کنید.

یکی دیگر از دلایل خشک شدن ضعیف ، گرفتگی فیلتر پرز است. فیلتر ممکن است تمیز به نظر برسد ، اما در واقع ممکن است توسط یک فیلم تقریباً نامرئی ناشی از ورق های خشک کن پوشانده شود. این فیلم جریان هوا را کاهش می دهد و ترموستات را مجبور می کند قبل از خشک شدن لباس شما گرما را خاموش کند. فیلتر خود را با ریختن آب در آن آزمایش کنید. اگر فیلتر آب را نگه می دارد ، زمان تمیز کردن آن گذشته است. فیلتر را بیرون آورده و با کمی مواد شوینده لباسشویی و برس سفت و سخت آشپزخانه آن را در آب گرم بمالید.

همچنین دریچه خشک کن خارجی را از نظر وجود پرزهایی که ممکن است در آنجا جمع شده باشد ، بررسی کنید. روکش های دریچه ای به سبک لوور به دلیل تجمع پرزها معروف هستند ، که گرما را به دام می اندازند و گرما را در خشک کن خاموش می کنند. پوشش را کاملاً خاموش کنید تا به این گرفتگی ها برسید. تعمیرات ماشین لباسشویی

اگر کولر گازی مرکزی خود را به ترتیب سریع روشن ، خاموش و دوباره روشن کنید ، احتمال این وجود دارد که یک فیوز را منفجر کنید یا یک قطع کننده مدار را خاموش کنید یا کولر به راحتی پاسخ ندهد. به این دلیل که کمپرسور (در واحد چگالش در فضای باز) ممکن است در حالت فشرده سازی بالا متوقف شده باشد و شروع آن تا زمان آزاد شدن فشرده سازی مشکل باشد. واحدهای چگالشی قدیمی ممکن است به هر ترتیب کمپرسور را روشن کنند ، که این امر باعث می شود مدار بیش از حد بار بیاید و یک فیوز دمیده شود. واحدهای جدید چگالشی "دقیق" با تاخیر در عملکرد "روشن" AC برای چند دقیقه از این اشتباه جلوگیری می کنند. آسان است که این تاخیر را با تهویه مطبوع معیوب اشتباه بگیرید. صبور باشید و حدود پنج دقیقه به تهویه هوا بدهید تا دوباره روشن شود.

برای تعیین اینکه آیا فیوز دمیده ای دارید ، محل فیوز مخصوص را در نزدیکی واحد خارج قرار دهید. بلوک را بیرون بیاورید و همه چیز را به فروشگاه سخت افزار ببرید. یک فروشنده می تواند فیوزهای کارتریج را تست کرده و در صورت نیاز به تعویض آنها به شما بگوید.

دلیل ساده دیگری که ممکن است AC شما روشن نباشد: شما در ازای تهویه مطبوع محدود در دوره های پر تقاضا با شرکت برق خود در یک تخفیف هزینه ثبت نام کرده اید و در یک دوره "خاموش" هستید. اگر به خاطر نمی آورید ، برای اطلاع از این امر با شرکت برق خود تماس بگیرید. شما نمی خواهید برای رانندگی و توضیح این برنامه به تکنسین تعمیر پرداخت کنید!

وقتی ماشین ظرفشویی شما دیگر ظرف هایتان را تمیز نمی کند ، بیشتر اوقات فیلتر پر از غذا مقصر است. اگر گرفتگی داشته باشد ، آب نمی تواند به بازوهای اسپری برسد تا ظرف های بالای صفحه را تمیز کند. رفع آن دو دقیقه طول می کشد. کافی است رک پایین را بیرون آورده و درپوش فیلتر داخل ماشین ظرفشویی را بردارید. (اگر نمی توانید فیلتر را تشخیص دهید ، دفترچه راهنمای خود را بررسی کنید.) سپس از خلاuum مرطوب برای پاک کردن صفحه استفاده کنید.

در حالی که آنجا هستید ، سوئیچ شناور نزدیک را به بالا و پایین بکشید. اگر آن را با پنیر و ماکارونی گیر بیندازید ، دیگر آب نخواهید گرفت. اگر روکش می چسبد ، آن را بالا و پایین کنید و با آب تمیز کنید.

  • ۰۰/۰۱/۳۱
  • امیر مشهدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی