آموزش تعمیرات دوره های فنی و مهارتی

در شرایط حاضر دوره های فنی و مهارتی همانند دوره آموزش تعمیرات موبایل ، پکیج، کولر گازی و.... تقاضای زیادی دارد و هرساله هزاران نفر با گذراندن این دوره های فنی و مهارتی وارد بازار کار می شوند.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

10 شغل برتر فناوری

سخت است که با مدرک فناوری اشتباه کنید. طبق گفته انجمن ملی دانشکده ها و کارفرمایان ، علوم کامپیوتر رشته اصلی با بیشترین پیشنهاد شغل و میزان پذیرش شغل است. شاید به همین دلیل است که یک نظرسنجی اخیر در CareerBuilder نشان داده است که از سال 2010 ، تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی فناوری علمی تقریباً 50٪ رشد کرده و تعداد دانشجویان علوم کامپیوتر و اطلاعات تقریباً یک سوم افزایش یافته است ، و این دو درجه در میان سریعترین نرخ رشد در ایالات متحده

تحصیل در رشته های مربوط به رایانه می تواند منجر به انواع مشاغل پردرآمد و پر تقاضا شود. بهترین مشاغل فنی به طور قابل توجهی بیشتر از متوسط ​​دستمزد 34750 دلار پرداخت می کنند و نرخ رشد پیش بینی شده ای را نشان می دهند که سریعتر از 11 درصد نرخ پیش بینی شده برای متوسط ​​شغل آمریکا است.

با مرتب سازی داده های چندین منبع ، از جمله اداره آمار کار ایالات متحده (BLS) و وب سایت مشاغل GlassDoor ، لیست زیر را از ده شغل برتر فناوری جمع آوری کردیم.

در حالی که چشم انداز شغلی خاص و تعداد مشاغل جدید از BLS در دسترس نیست ، Harvard Business Review (HBR) دانشمندان داده را "جنسی ترین شغل قرن 21" می نامد. تقاضای زیادی برای افرادی وجود دارد که می توانند داده ها را برای کمک به شرکت ها ارزیابی کنند. تصمیمات تجاری ؛ با این حال ، تعداد نسبتاً کمی از نامزدهای واجد شرایط وجود دارد. پرسودترین مشاغل فنی

بر اساس گزارش Burtch Works ، حقوق مدیران دانشمند سطح سه تا 250،000 دلار است. Burtch Works همچنین یادآور می شود که اکثر دانشمندان داده یا دارای مدرک کارشناسی ارشد یا Ph.D هستند. در ریاضیات / آمار ، علوم کامپیوتر ، یا مهندسی.

تا کنون ، بیشترین تعداد شغل های موجود در این لیست مربوط به توسعه دهندگان نرم افزار است. این رشد با تقاضا برای برنامه های تلفن همراه و سایر محصولات که توسط فناوری هدایت می شوند ، تقویت می شود. در حالی که برخی از توسعه دهندگان نرم افزار برنامه ها را طراحی می کنند ، توسعه دهندگان نرم افزار سیستم ها سیستم عامل ها و رابط ها را طراحی می کنند. درجه لیسانس در علوم کامپیوتر ، مهندسی نرم افزار یا ریاضیات معمولاً یک الزام است.

طبق گفته Gemalto ، یک شرکت امنیتی بین المللی ، بیش از یک میلیارد پرونده در سال 2014 نقض شده است. این نقض ها نیاز فوری به تحلیلگران امنیت اطلاعات را نشان می دهد. مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر یا برنامه نویسی یک الزام معمول است ، اگرچه برخی از کارفرمایان MBA را در سیستم های اطلاعاتی ترجیح می دهند.

برای طراحی و نصب سیستم های رایانه ای جدید ، به تحلیل گران سیستم های رایانه ای نیاز است و شرکت های مشاور فناوری اطلاعات بیشتر آنها را استخدام می کنند. رشد عمدتاً در زمینه های زیر اتفاق افتاده است: رایانش ابری ، فناوری تلفن همراه و سوابق مراقبت های بهداشتی. داوطلبان معمولاً به یک مدرک کارشناسی در رشته های مربوط به رایانه احتیاج دارند ، اگرچه اداره آمار کار (BLS) گزارش می دهد که گاهی اوقات داشتن مدرک هنرهای آزاد کافی است.

این یکی از معدود مشاغلی است که می توانید بدون مدرک لیسانس کسب کنید. سه نوع توسعه دهنده وب وجود دارد. طراحان وب ، که چیدمان و احساس وب سایت را ایجاد می کنند ، نیاز به مدرک کاردانی در طراحی وب دارند.

مدیران وب که وب سایت را نگهداری می کنند ، بسته به کارفرما ، ممکن است دارای گواهینامه مدیر وب ، مدرک کاردانی در توسعه وب یا لیسانس باشند. معماران وب ، که کار ساخت سایت فنی سایت را بر عهده دارند ، معمولاً به مدرک کارشناسی برنامه نویسی یا علوم کامپیوتر احتیاج دارند.

پیش بینی می شود تقاضا برای مهندسان فروش در سایر صنایع 9 درصد افزایش یابد. با این حال ، سرعت رشد برای متخصصانی که نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر را می فروشند چهار برابر سریعتر است. اکثر مهندسین فروش دارای مدرک تحصیلی در تجارت ، علوم و یا یک رشته فناوری هستند. آنها همچنین باید برای ارائه پیشنهادات ، توضیح محصولات و پاسخ به سوالات ، از فن و فن خوبی برخوردار باشند.

مدیران فناوری اطلاعات با نامهای مختلف دیگری نامگذاری می شوند. به عنوان مثال ، مدیران سیستم های رایانه ای و اطلاعاتی ، مدیر ارشد اطلاعات (CIO) ، افسران ارشد فناوری (CTO) ، مدیران فناوری اطلاعات یا مدیران امنیت فناوری اطلاعات. اگرچه وظایف ممکن است متفاوت باشد ، آنها معمولاً بر یک تیم فناوری اطلاعات نظارت می کنند و نیازهای فناوری سازمان را برطرف می کنند. داشتن مدرک لیسانس در رشته کامپیوتر یا علوم مرتبط با علوم اطلاعات مورد نیاز است ، اگرچه برخی از کارفرمایان MBA را ترجیح می دهند.

این موقعیت کمترین تعداد مشاغل جدید را دارد ، اما دلیل آن این است که ورود به آن یک رشته دشوار است. دانشمندان تحقیقات رایانه ای و اطلاعاتی معمولاً به دکترا نیاز دارند و بنابراین نامزدهای انتخاباتی اندک است ، که تقاضای این نقش را بالا نگه می دارد. در میان سایر وظایف ، دانشمندان تحقیقات رایانه ای و اطلاعاتی الگوریتم هایی برای کمک به تجار آنالیز داده ها می نویسند.

این شغل کمترین میزان رشد را در لیست دارد ، اما اجازه ندهید این شما را فریب دهد. شرکت ها برای مدیریت عملیات روزمره خود ، که شامل نصب و نگهداری شبکه های محلی و گسترده ، اینترانت ها و غیره است ، به مدیران سیستم های شبکه و رایانه ای نیاز دارند.

بیشترین قسمت رشد مدیران شبکه در طراحی سیستم های رایانه ای خواهد بود که پیش بینی می شود 35٪ افزایش یابد. به طور معمول ، داوطلبان این نقش دارای مدرک تحصیلی در علوم اطلاعات ، علوم کامپیوتر ، مهندسی کامپیوتر یا مهندسی برق هستند.

این کمترین شغل در لیست است ، اما همچنین به کمترین زمان در مدرسه نیز نیاز دارد. اکثر کارفرمایان داوطلبانی را با گواهینامه پست متوسطه یا مدرک کاردانی استخدام می کنند. دو نوع متخصص پشتیبانی کامپیوتر وجود دارد: متخصصان پشتیبانی شبکه رایانه ای و متخصصان پشتیبانی کاربران رایانه.

متخصصان پشتیبانی شبکه رایانه ای معمولاً برای رفع عیب با کارمندان فناوری اطلاعات کار می کنند. متخصصان پشتیبانی کاربر رایانه ، همچنین به عنوان راهنمای فن آوری ، به مشتریان و کارمندان غیر فنی کمک می کنند

  • ۰۰/۰۱/۲۹
  • امیر مشهدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی