آموزش تعمیرات دوره های فنی و مهارتی

در شرایط حاضر دوره های فنی و مهارتی همانند دوره آموزش تعمیرات موبایل ، پکیج، کولر گازی و.... تقاضای زیادی دارد و هرساله هزاران نفر با گذراندن این دوره های فنی و مهارتی وارد بازار کار می شوند.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

از آنجا که اکثر اقلام مکانیکی یا دارای برق هستند که باید نصب ، تعمیر یا تعمیر شوند ، تکنسین های ماهر نصب ، نگهداری و تعمیر فرصت های کاری زیادی دارند.

تکنسین های تعمیر و نگهداری نقش مهمی در تعمیر و نگهداری تجهیزات ، ماشین آلات و ساختمان ها دارند. محیط کار آنها به تخصص و کارفرما بستگی دارد. تکنسین های نگهداری به عنوان کارگران نگهداری ماشین آلات ، مکانیک ماشین آلات صنعتی و تکنسین های الکترو مکانیک نیز شناخته می شوند.

مجموعه ای از مشاغل نصب ، نگهداری و تعمیر برای انتخاب وجود دارد. این مشاغل در تنظیمات مختلفی در دسترس هستند. برخی از مشاغل نصب ، نگهداری و تعمیرات نیاز به آموزش در محل کار دارند ، در حالی که برخی از این مشاغل نیاز به اتمام یک برنامه آموزش رسمی دارند.

این بخش اطلاعات قابل اعتماد و معتبری راجع به انواع مشاغل نصب ، نگهداری و تعمیر ارائه می دهد. TheBestSchools اطلاعات مفصلی در مورد مشاغل نصب ، نگهداری و تعمیرات مانند چشم انداز اشتغال ، حقوق ، آموزش ، تحصیل و موارد دیگر ارائه می دهد.

پس از مطالعه این صفحه در مورد تعمیر و نگهداری و تعمیرات ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های شغلی ، شرایط تحصیلات و حقوق ، به راهنمای حرفه ای وب سایت ما ادامه دهید.

حرفه هوانوردی ، مانند مکانیک هواپیما ، مکانیک تجهیزات هواپیمایی ، تکنسین هواپیما یا تکنسین تجهیزات هواپیمایی ، ممکن است با فارغ التحصیلی از آموزشگاه فنی نگهداری هواپیمایی مورد تأیید FAA آغاز شود. برخی از این مدارس مدرک کاردانی ارائه می دهند ، در حالی که برخی دیگر لیسانس هواپیمایی ، فناوری هواپیمایی یا مدیریت تعمیر و نگهداری هواپیمایی را ارائه می دهند. بسیاری از کارفرمایان کاندیداهای دارای مدرک لیسانس را ترجیح می دهند.

مکانیک هواپیما ، مکانیک تجهیزات هواپیمایی ، تکنسین هواپیما و تکنسین تجهیزات هواپیما نیاز به صدور گواهینامه از اداره هواپیمایی فدرال (FAA) دارند. گرچه مجوزهای جداگانه ای برای مکانیک بستر هواپیما و مکانیک موتور در دسترس است ، کارفرمایان ترجیح می دهند افرادی را با گواهینامه ترکیبی Airframe و Powerplant (A&P) استخدام کنند.

چند کودک کوچک رویای بزرگ شدن و کار در هواپیما را دارند؟ رویای آنها می تواند به عنوان یک مکانیک هواپیما ، مکانیک تجهیزات هواپیمایی ، تکنسین هواپیما یا یک تکنسین تجهیزات هواپیما به واقعیت تبدیل شود. این افراد هواپیما ها و هلی کوپترها را به درستی و با اطمینان کار می کنند و تعمیرات منظم منظم و بازرسی های مورد نیاز FAA را انجام می دهند.

هرکسی که با موفقیت سوار هواپیما شده باشد ، از مکانیک هواپیما تشکر می کند ، که وظیفه او بررسی قاب و قطعات هواپیما برای نقص ، فرسوده بودن قطعات را تعیین می کند و مشکلات مکانیکی یا الکتریکی را تعیین می کند.

مکانیک هواپیما همه چیز را از بال تا شکستگی تا سیستم های الکتریکی ترمیم می کند. مشاغل مکانیک هواپیمایی شامل تعویض قطعات کوچک با ابزار دستی و سنجهای آزمایش و تجهیزات تشخیصی است.

مکانیک هواپیما یا ممکن است در هواپیماهای مختلف کار کند و یا در یک قسمت از نوع خاصی از هواپیما مانند موتور ، هیدرولیک یا سیستم الکتریکی تخصص داشته باشد.

همانند مکانیک هواپیما ، تکنسین های تجهیزات هواپیمایی نیز به دنبال مشکلات احتمالی هواپیما هستند. مشاغل فنی تکنسین های تجهیزات اویونیک شامل آزمایش ابزارهای فنی هواپیما ، استفاده از همه چیز ، از ابزار کوچک دستی گرفته تا آزمایش کننده های مدار ، اسیلوسکوپ ها و ولت متر است.

کار حرفه ای تکنسین هواپیما شامل تفسیر داده های پرواز ، جستجو برای سو possible عملکردها یا مشکلات عملکردی است.

کار حرفه ای تکنسین تجهیزات اویونیک شامل مونتاژ قطعات ، نصب ابزارها و تعمیر هرگونه ابزار سو mal عملکرد است.

مکانیک هواپیما و تکنسین های تجهیزات اویونیک سوابق دقیق تمام آزمایشات و تعمیرات انجام شده را ثبت می کنند.

فرصت های شغلی

با تجربه ، مکانیک هواپیما ممکن است در حرفه خود به مکانیک سرب ، بازرس سرب یا سمت ناظر فروشگاه ارتقا یابد. مکانیک های هواپیمایی اغلب از مشاغل عمومی هواپیمایی به مشاغل هواپیمایی پیش می روند. افراد دارای مجوز بازرس هواپیما و لیسانس بهترین فرصت های پیشرفت شغلی را دارند.

سایر هواپیماها یا مکانیک ها و تکنسین های هواپیمای موقعیت پیشرفته ممکن است به عنوان یک بازرس برای FAA تبدیل شوند یا فروشگاه تعمیر و نگهداری خود را باز کنند.

تعمیرکاران بدنه و شیشه خودرو به آموزش و گواهینامه نیاز دارند

شغل تعمیرکار بدنه خودرو یا شغل تعمیرات شیشه اتومبیل می تواند با مدرک دبیرستان و سپس آموزش در محل کار آغاز شود ، اما کارفرمایان به طور فزاینده ای افرادی را استخدام می کنند که یک آموزش رسمی در زمینه تعمیر یا اصلاح مجدد بدنه خودرو دارند ، که ممکن است از طریق دبیرستان بدست آید دوره ها ، دوره های کالج جامعه ، یا از طریق یک آموزشگاه فنی و حرفه ای.

آموزش تجارت یا آموزشگاه فنی بین شش ماه تا یک سال طول می کشد و منجر به دریافت گواهی می شود. برنامه های کالج جامعه به طور معمول دو سال طول می کشد.

تعمیرکاران جدید بدنه خودرو برای یک تا چهار سال یک تعمیرکار بدنه خودرو با تجربه تر را تحت الشعاع قرار می دهند - اگرچه سه تا چهار سال بیشتر متداول است - به تدریج کارهای پیچیده تر و استقلال بیشتری را دریافت می کنند. تعمیرکاران و نصاب های جدید شیشه خودرو معمولاً قبل از اینکه فقط روی پروژه ها کار کنند ، یک سال پیش با تعمیرکار و نصب شیشه های اتومبیل با تجربه تر ، سایه می کشند.

با توجه به پیشرفت های مداوم فنی در صنعت خودرو ، تعمیرکاران حرفه ای بدنه خودرو و تعمیرکاران شیشه اتومبیل به طور معمول دوره های آموزش مداوم را می گذرانند ، کتابچه های راهنما را می خوانند و در طول کار خود در سمینارها شرکت می کنند تا از جدیدترین فناوری خودرو مطلع شوند.

گواهینامه برای تعمیرکاران بدنه خودرو و تعمیرکاران شیشه اتومبیل لازم نیست ، اگرچه بسیار توصیه می شود ، زیرا گواهینامه ها به سرعت از استاندارد صنعت و ترجیح کارفرما برخوردار می شوند.

انستیتوی ملی تعالی خودرو رایج ترین گواهینامه را برای تعمیرکاران بدنه خودرو و تعمیرکاران شیشه اتومبیل ارائه می دهد که گواهینامه های بیشتری از طریق کنفرانس بین صنعتی تعمیر برخورد اتومبیل در دسترس است. علاوه بر این ، برخی از تولید کنندگان خودرو و رنگ برنامه های صدور گواهینامه در فن آوری های خاص و روش های تعمیر را ارائه می دهند.

افرادی که عاشق کار با دست و دیدن نتیجه فیزیکی سخت کوشی خود هستند ، ممکن است از کار به عنوان یک تعمیرکار بدنه خودرو یا یک تعمیرکار شیشه اتومبیل لذت ببرند. تعمیرکاران بدنه خودرو و تعمیرکاران شیشه اتومبیل بخشهای بدنه خودرو ، قابها ، شیشه جلو اتومبیل و شیشه پنجره را تعمیر یا جایگزین می کنند و روح تازه ای را به یک وسیله نقلیه آسیب دیده وارد می کنند.

تعمیرکاران بدنه خودرو و تعمیرکاران شیشه اتومبیل گزارش های آسیب دیدگی را بررسی کرده و برآورد هزینه را برای مشتریان تهیه می کنند. وقتی مشتری ها مایل به ادامه کار هستند ، تعمیرکاران بدنه خودرو کاری را انجام می دهند که از فرورفتگی فرو رفتگی های کوچک تا چیدمان مجدد قاب های مراقبت تا جبران آسیب های ساختاری. آنها تمام اعضای بدن آسیب دیده را برداشته و سپس قطعات تعویض را از جمله پنجره های ضد آب نصب و دوباره وصل می کنند. تعمیرکاران بدنه خودرو و تعمیرکاران شیشه اتومبیل از طریق سنگ زنی ، شن و ماسه ، بوفینگ ، نوسازی اولیه یا رنگ آمیزی مناطقی که در آن کار کرده اند ، وسیله نقلیه را دوباره زیبا می کنند.

کار متنوع تعمیرات بدنه خودرو و تعمیرات شیشه اتومبیل شامل ابزارهایی از ابزار دستی ساده مانند انبر ، آچار ، چکش و پیچ گوشتی گرفته تا ابزار درگیرتر مانند اسلحه های برش فلز ، برش های پلاسما و جک های هیدرولیکی و چکش است.

آموزش و گواهینامه تکنسین ها و مکانیک خدمات خودرویی نیاز دارند

یک برنامه آموزش حرفه ای یا متوسطه در فناوری خدمات خودرو استاندارد جدیدی برای مشاغل سطح ابتدایی تکنسین خودرو و مکانیک خودرو است. برنامه های فن آوری خدمات خودرو به طور معمول شش ماه تا یک سال به طول می انجامد ، اگرچه برخی از مدارس یک دوره دو ساله کاردانی در کارشناسی ارشد فناوری خودرو را ارائه می دهند. فروشندگان و فروشندگان خودرو بسیاری از برنامه های کاردانی را حمایت مالی می کنند.

کار حرفه ای تکنسین خدمات اتومبیل سازی معمولاً با آموزش در محل کار آغاز می شود ، به مدت دو تا پنج سال تحت نظر یک تکنسین باتجربه کار می کند تا اینکه یک تکنسین خدمات کاملاً واجد شرایط شناخته شود. پیش از آشنایی با انواع تعمیرات ، تکنسین های خدمات خودرو به طور کلی یکی دو سال دیگر کار می کنند.

آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده برای دستیابی به مجوز در استفاده صحیح از مبرد ، از تکنسین های خدمات خودرویی که با مبرد کار می کنند ، لازم است.

اکثر کارفرمایان برای تأیید مجوز از انستیتوی ملی تعالی خدمات خودرویی به تکنسین های خدمات خودرو احتیاج دارند. تکنسین های خدمات اتومبیل می توانند در هر یک از موارد زیر گواهینامه بگیرند: گیربکس اتوماتیک / ترانزیستل ، ترمز ، سیستم های الکتریکی / الکترونیکی ، عملکرد موتور ، تعمیر موتور ، گرمایش و تهویه مطبوع ، قطار محرک دستی و محورها ، یا سیستم تعلیق و فرمان. یک مستر تکنسین اتومبیل در هر هشت زمینه دارای مجوز است.
کاری که آنها انجام می دهند

وقتی وسیله نقلیه شما خراب می شود و شما را ناامید و گم می کند ، معمولاً این تکنسین خدمات خودرویی یا مکانیک خدمات خودرویی است که روز را صرفه جویی می کند و وسیله نقلیه شما را یک بار دیگر خوب کار می کند.

تکنسین های خدمات خودرویی و مکانیک های خدمات خودرویی کارهای متنوعی را در اتومبیل ها و کامیون های سبک انجام می دهند ، آنها را به خوبی حفظ می کنند و مشکلات موجود را اصلاح می کنند.

مسئولیت های معمول یک تکنسین خدمات خودرو و مکانیک سرویس خودرو شامل آزمایش قطعات و سیستم های وسایل نقلیه و استفاده از تجهیزات تشخیصی هنگام کار روی مسائل مکانیکی است.

تکنسین ها و مکانیک های خدمات خودرو تعمیر و نگهداری منظم وسایل نقلیه را انجام می دهند ، از جمله تعویض روغن ، روغن کاری موتور ، تنظیم سرعت ، چرخش تایر و تعویض قطعات مانند لنت ترمز و یاطاقان چرخ. آزمایش تمام کارهایی که برای اطمینان از ایمنی کامل انجام شده است.

با پیشرفت فناوری خودرو ، تکنسین ها و مکانیک های خدمات خودرو همچنین باید کار بر روی وسایل نقلیه با قطعات و سیستم های الکترونیکی متعدد و همچنین وسایل نقلیه ای را که با منابع انرژی جایگزین کار می کنند ، بیاموزند.

شغل تکنسین خدمات خودرو شامل صحبت مستقیم با مشتریان ، توضیح کارهایی که آنها انجام داده اند و هر مسئله ای که ممکن است پیدا کرده باشند. رشته های تعمیراتی

همچنین ممکن است تکنسین های خدمات خودرو به عنوان تعمیرکارهای تهویه مطبوع خودرو ، تعمیرکاران شکستگی ، مکانیک های جلو ، تکنسین های انتقال و بازسازی یا تکنسین های تنظیم تخصص متخصص شوند.

تعمیرکاران رایانه ، خودپرداز و ماشین آلات دفتری و اداری به آموزش و گواهینامه نیاز دارند

کار حرفه ای تکنسین تعمیر کامپیوتر یا کار تعمیر ماشین اداری با مدرک یا گواهینامه پس از دبیرستان و تجربه فنی آغاز می شود. برخی از تعمیرکاران کامپیوتر یا ماشین تجربه خود را از طریق آموزشگاه نظامی یا حرفه ای کسب می کنند.

بعضی از مدارس یک مدرک کاردانی در الکترونیک و فناوری کامپیوتر ، یک مدرک دیپلم فناوری کامپیوتر الکترونیک ، یک دیپلم تکنسین الکترونیک یا یک دیپلم پایه الکترونیک ارائه می دهند.

اگرچه بسیاری از کارفرمایان انتظار دارند فن آوری های تعمیر کامپیوتر و خودپرداز و تعمیرکاران ماشین های اداری از دانش الکترونیک آگاهی داشته باشند ، اما کارفرمایان آموزش های محل کار را نیز ارائه می دهند ، زیرا این کارگران بسته به تخصص خود از ابزارهای مختلفی استفاده می کنند.

تکنسین های تعمیر کامپیوتر و دستگاه های خودپرداز و تعمیرکاران ماشین های اداری با در دسترس قرار گرفتن ابزارها و فناوری های جدید مربوط به شغلشان ، به طور دوره ای در کلاس ها شرکت می کنند.

تعمیرکاران رایانه ، خودپرداز و ماشین های اداری می توانند از طریق سازمان های مختلف و صدور گواهینامه برای بسیاری از تخصص های الکترونیکی برای سطوح مختلف صلاحیت ، گواهینامه دریافت کنند. اخذ گواهینامه بسیار توصیه می شود ، زیرا باعث می شود تعمیرکار در هنگام جستجوی کار بسیار رقابت پذیرتر باشد.

کاری که آنها انجام می دهند

چند ماشین اساسی وجود دارد که مردم روزانه از آنها استفاده می کنند و حتی ممکن است فکر نکنند که اگر ناگهان کار را متوقف کنند ، چقدر ویرانگر خواهد بود. تعمیرکاران رایانه ، تعمیرکاران ماشین های اداری و تعمیرکاران دستگاه های خودپرداز این دستگاه ها را به درستی کار می کنند.

تکنسین های تعمیر کامپیوتر ، تعمیرکاران ماشین های اداری و تعمیرکاران دستگاه های خودپرداز به محل دستگاه خراب سفر می کنند و مستقیماً با مشتریان صحبت می کنند تا متوجه مشکل شوند. این متخصصان از ابزارهایی مانند مولتی متر برای تشخیص استفاده می کنند. تعمیرات کامپیوتر ، خودپرداز و تعمیرات ماشین های اداری شامل تعویض قطعات خراب یا خراب و تأمین تعمیرات پیشگیرانه است.

هر زمان که کار بر روی دستگاهی انجام می شود ، تکنسین های تعمیر کامپیوتر ، تعمیرکاران ماشین های اداری و تعمیرکاران خودپردازها ، قطعات جدید را آزمایش کنید تا از عملکرد صحیح آنها اطمینان حاصل کنید. آنها همچنین یک سفارش کار را کامل می کنند و کارهایی را که انجام می دهند برای مشتریان توضیح می دهند.

کار حرفه ای در زمینه تعمیر کامپیوتر شامل کار بر روی قطعات رایانه ، اتصالات شبکه و تجهیزات رایانه ای است. شغل تعمیرکار ماشین های اداری شامل تعمیر تجهیزات عمومی دفتر ، مانند چاپگرها و دستگاه های کپی است که از بین می روند و از بین می روند.

آموزش و گواهینامه تکنسین ها و مکانیک های خدمات دیزل نیاز دارند

کار حرفه ای مکانیک گازوئیل یا تکنسین گازوئیل حداقل با یک مدرک دیپلم متوسطه آغاز می شود ، اما بیشتر کارفرمایان با مدرک Associate of Diesel Repair Engine یا گواهی تعمیر موتور دیزل به دنبال تکنسین های دیزل و مکانیک دیزل هستند. بسیاری از کالج های اجتماعی و مدارس تجارت و حرفه ای برنامه های تعمیر موتور دیزل را ارائه می دهند که انجام آنها از شش ماه تا دو سال به طول می انجامد.

همچنین بخوانید: تعمیرات بردهای الکترونیکی

برخی از کارفرمایان ممکن است افراد بدون مدرک دانشگاهی را استخدام کنند. آنها سه تا چهار سال آموزش ضمن کار یاد می گیرند.

مکانیک های دیزل و تکنسین های دیزلی غالباً در کلاس های آموزشی ویژه ای که توسط تولید کنندگان و فروشندگان برگزار می شود شرکت می کنند تا در جریان تغییر فناوری ها باشند.

مکانیک های دیزل و تکنسین های دیزل نیازی به گواهینامه ندارند ، اگرچه بسیار توصیه می شود. صدور گواهینامه یک اعتبار علمی شناخته شده صنعت است. مکانیک های دیزل و تکنسین های دیزل از طریق م Instituteسسه ملی تعالی خدمات خودرویی گواهینامه دریافت می کنند. مکانیک های دیزل ممکن است در مناطق خاصی مانند قطارهای محرک ، سیستم های الکترونیکی یا نگهداری و بازرسی پیشگیرانه ، گواهینامه بگیرند. صدور گواهینامه باید از طریق جمع آوری یک یا چند آزمون ASD هر پنج سال تمدید شود.

یک مکانیک گازوئیل باید گواهینامه رانندگی تجاری را برای تست رانندگی با اتوبوس یا کامیون های بزرگ دریافت کند.

کاری که آنها انجام می دهند

تکنسین های دیزل و مکانیک های دیزل ابرقهرمانان دنیای مکانیک هستند - این افراد کار کمی ندارند. آنها ماشین ها ، کامیون ها و اتوبوس های قدرتمند کشور را فعال نگه می دارند.

تکنسین های دیزل و مکانیک های دیزل هر دستگاهی را که دارای موتور دیزل باشد ، چه ماشین ، کامیون ، اتوبوس ، بولدوزر یا جرثقیل ، بررسی و تعمیر می کنند.

برای تشخیص مشکلات ، تکنسین های دیزل داده های ابزارهای مختلفی از جمله شماره گیری ، سنج و تجهیزات رایانه ای را تفسیر می کنند. تکنسین های دیزل و مکانیک های دیزل به طور فزاینده ای از تجهیزات تشخیصی رایانه ای مانند ریزپردازنده ها و رایانه های لپ تاپ برای کمک به تشخیص مشکلات استفاده می کنند.

تکنسین های دیزل و مکانیک های دیزل وظایفی را به سادگی تعویض روغن ، چک کردن باتری و روغن کاری قطعات در کارهای پیچیده مانند بازرسی سیستم های ترمز ، سیستم انتقال قدرت و موتورها انجام می دهند. همچنین جداسازی و مونتاژ قطعات یا تجهیزات توسط تکنسین های دیزل و مکانیک های دیزل معمول است. آنها همچنین به موتورهای جدید کمک می کنند تا استانداردهای جدید آلایندگی را برآورده کنند.

آموزش و گواهینامه نصب و تعمیرات برق و الکترونیک نیاز دارند

تعمیرکاران و نصب کنندگان برق و الکترونیک باید آموزش های تخصصی را در یک آموزشگاه فنی ببینند یا مدرک Associate of Science Applied in Technology Engineering Electronic را از یک کالج جامعه دریافت کنند.

موقعیت های سطح ورودی نیاز به درک کاملی از تجهیزات الکتریکی و الکترونیک دارند. غالباً ، تعمیرکاران یا نصاب های جدید الکتریکی و الکترونیکی از تکنسین های مجرب آموزش می بینند و به تدریج استقلال بیشتری پیدا می کنند.

گرچه صدور گواهینامه برای نصاب ها و تعمیرکاران برق و الکترونیکی داوطلبانه است ، اما صدور گواهینامه مفید است. سازمان های مختلفی گواهینامه ارائه می دهند. انجمن بین المللی تکنسین الکترونیک بیش از 50 برنامه صدور گواهینامه و انجمن بین المللی تکنسین های الکترونیک مجاز گواهینامه برای سطوح مختلف صلاحیت را ارائه می دهد.

کاری که آنها انجام می دهند

اگر شما و می خواهید با صنایع مختلفی کار کنید ، سیستم های الکتریکی پیچیده به جای ایجاد رعب و وحشت به شما علاقه دارند ، یک تعمیرکار و نصب کننده برق و الکترونیک را در نظر بگیرید.

تعمیرات برق و نصب و راه اندازی برق و الکترونیک شامل کار بر روی انواع تجهیزات الکترونیکی در مخابرات ، حمل و نقل ، تاسیسات و سایر صنایع است.

تعمیرکاران و نصاب های برقی و الکترونیکی با سیستم های کنترل الکترونیکی خودکار که به طور فزاینده پیچیده ای کار می کنند ، برای این سیستم از نرم افزار و سایر ابزارهای فنی مانند مولتی متر پیشرفته ، مولد سیگنال و اسیلوسکوپ استفاده می کنند.

مشاغل تعمیرات و نصب برق و الکترونیک شامل استفاده از ابزارهای دستی اولیه مانند پیچ ​​گوشتی ، انبردست ، لحیم کاری و آچار برای تنظیم تجهیزات یا برداشتن و تعویض قطعات خراب مانند موتور ، فیوز یا واشر است.

قبل از انجام کار ، تعمیرکاران و نصب کنندگان برق و الکترونیک تخمین هزینه را برای مشتریان تهیه می کنند. تعمیرکاران و نصب کنندگان برق و الکترونیک شامل ثبت سوابق دقیق کار انجام شده ، قطعات استفاده شده و ساعات کار شده به منظور ایجاد هزینه نهایی دقیق است. تعمیرکاران برق و الکترونیک همچنین هنگام کار بر روی یک پروژه به طور مرتب به راهنماهای خدمات ، نمودارها و مشخصات سازنده مراجعه می کنند.

آموزش و گواهینامه کارگران تعمیر و نگهداری عمومی مورد نیاز است

بسیاری از پست های کارگر تعمیر و نگهداری عمومی و تعمیراتی سطح ورودی به دیپلم دبیرستان نیاز دارند. به طور معمول ، افرادی که به عنوان کارگران تعمیر و نگهداری عمومی استخدام می شوند ، کارگر باتجربه تری را سایه می اندازند و مهارت های خود را از طریق آموزش در محل کار یاد می گیرند. مهارتهایی که در این موقعیت استفاده می شوند نیز ممکن است از طریق کلاسها بعنوان یک مرکز آموزش بزرگسالان یا کالج جامعه فرا گرفته شوند. برخی از کارگران تعمیر و نگهداری عمومی کلاسهای آموزش فنی می بینند ، یا تجارت پس از متوسطه یا آموزش حرفه ای می بینند.

کارگران تعمیر و نگهداری و تعمیرات عمومی ملزم به داشتن گواهینامه نیستند ، با این حال گواهینامه مزیتی در هنگام شکار شغل ایجاد می کند و نشان دهنده تعهد به تجارت است. انجمن متخصصان تعمیر و نگهداری و قابلیت اطمینان یک گواهی حرفه ای برای نگهداری و قابلیت اطمینان ارائه می دهد.

صدور مجوز برای کارگران تعمیر و نگهداری عمومی در ایالت و محل متفاوت است. ممکن است برای کارهای تعمیرات فنی بیشتر مانند کارهای برق یا لوله کشی مورد نیاز باشد.

کاری که آنها انجام می دهند

وقتی جوان تر هستید ، به نظر می رسد والدین شما می دانند چگونه همه چیز را برطرف کنند ، اما چطور دوست دارید شغلی داشته باشید که در واقع بتوانید تقریباً هر چیزی را برطرف کنید؟ کارگران تعمیر و نگهداری عمومی ماشین آلات ، تجهیزات مکانیکی و ساختمانها را تعمیر و نگهداری می کنند که از تعمیر پریز برق معیوب تا جایگزینی دیوار خشک تا رنگ آمیزی است.

بخش عمده ای از کار یک کارگر تعمیر و نگهداری عمومی مطالعه مشکل ، بررسی نقشه های متقابل و مطالعه کتابچه های راهنمای تعمیرات و قطعات برای تشخیص این مشکل و تعیین نحوه رفع آن است.

حرفه تکنسین تعمیر و نگهداری شامل ایجاد یک برنامه تعمیر و ارائه یک قیمت ویژه به مشتری قبل از اجرای طرح است.

کارگران تعمیر و نگهداری عمومی قطعات را سفارش داده و اشیا as را در صورت لزوم جدا و مونتاژ می کنند. کارگران تعمیر و نگهداری عمومی معمولاً ساختمانها را تمیز و نگهداری می کنند.

کارگران تعمیر و نگهداری عمومی باید کارنامه خود را با دقت پشت سر بگذارند. هم به عنوان مرجع آینده و هم اگر از طرف مشتری بر سر هزینه نهایی اختلافاتی وجود دارد.

 

  • ۰۰/۰۱/۳۱
  • امیر مشهدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی