آموزش تعمیرات دوره های فنی و مهارتی

در شرایط حاضر دوره های فنی و مهارتی همانند دوره آموزش تعمیرات موبایل ، پکیج، کولر گازی و.... تقاضای زیادی دارد و هرساله هزاران نفر با گذراندن این دوره های فنی و مهارتی وارد بازار کار می شوند.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

"چه چیزی در یک نام است؟ آن چیزی که ما آن را گل رز با هر نام دیگری می نامیم ، بوی شیرین خواهد داشت. " - ویلیام شکسپیر ، رومئو و ژولیت

زبان انگلیسی پر از کلماتی است که معنی یکسانی دارند. دوازده دوازده است. یک قلاب کوهی یک درخت چوب جنگلی است. اگر راست می گویید ، درست هم هستید. این لیست ادامه دارد. و گرچه ما با بیشتر محاوره ها آشنا هستیم ، اما برخورد با مواردی که آشنا نیستند می تواند گیج کننده و ناامید کننده باشد - مانند بسیاری از عناوین شغلی مدیریت امکانات.

اگر در حال مرور آگهی های موردنظر برای کمک هستید و یا شرایط مدیریت تسهیلات را کنترل می کنید ، ممکن است با ده ها مانیتور منحصر به فرد برای مدیر تسهیلات روبرو شوید. بعضی از آنها حتی به نظر نمی رسد که در یک صنعت باشند ، چه رسد به یک نام مستقل برای عنوان!

بیایید نگاهی بیندازیم به بسیاری از عناوین شغلی که برای یک موقعیت مدیریت تاسیسات منتقل می شوند و بیشتر بدانیم که چرا آنها اغلب به روش های مختلف ارائه می شوند.

پردرآمدترین رشته های برق و تاسیسات

عناوین مدیر و هماهنگ کننده

در بیشتر مواقع ، نظارت بر تسهیلات یکی از دو روش دیده می شود: به عنوان یک موقعیت مدیریتی یا از طریق چشم یک هماهنگ کننده. هر دو ارزیابی عادلانه ای است. مدیران تاسیسات در واقع مدیر هستند و قطعاً نقش آنها در پایین آمدن تسهیلات در حوزه هماهنگی است. در نتیجه ، شرح وظایف مدیر امکانات احتمالاً شامل کلمات "مدیر" یا "هماهنگ کننده" خواهد بود.

چندین صلاحیت دیگر موقعیت های مدیریت تاسیسات را مشخص می کنند. کلماتی مانند متخصص ، برنامه ریز ، سرپرست و مدیر تمایل دارند که نظارت گسترده آنها را نشان دهند. نحوه استفاده از آنها بستگی به این دارد که شرکت استخدام کننده نقش مدیر امکانات خود را چگونه می بیند. آیا آنها بیشتر یک متخصص هستند و کارهایی را انجام می دهد که هیچ کس دیگری نمی تواند انجام دهد؟ یا آیا آنها رهبری هستند که وظایف امکانات را به دیگران واگذار می کند؟ پاسخ اغلب عنوان شغل را حکم می کند. در اینجا برخی از رایج ترین مترادف ها برای مدیر امکانات وجود دارد:

    مدیر امکانات
    تسهیلات راهنما
    ناظر امکانات
    متخصص سیستم امکانات
    هماهنگ کننده تسهیلات
    هماهنگ کننده خصوصیات شرکتهای جهانی
    مدیر محیط کار جهانی
    مدیر املاک و مستغلات
    هماهنگ کننده را حرکت دهید
    برنامه ریز و اشغال
    مدیر خدمات دفتر
    متخصص مدیریت فضا و امکانات
    متخصص مدیریت فضا
    برنامه ریز فضایی
    مدیر برنامه ریزی فضا
    مدیر خدمات محل کار
    مدیر فضای کاری

عناوین استراتژیست

آیا مدیر تاسیسات یک استراتژیست است؟ وفور عناوین شغلی متمرکز بر استراتژی چنین چیزی را نشان می دهد. دیدن مدیریت امکانات به عنوان یک موقعیت استراتژیک امری طولانی نیست. موارد زیادی در مدیریت فضا ، مردم و فناوری وجود دارد - و گردآوری آنها در هماهنگی مطمئناً به یک استراتژی نیاز دارد. آنچه واقعاً جالب است طیف متنوعی از مفاهیم استراتژیک در آگهی های استخدام مدیر تسهیلات است:

     برنامه ریز استراتژیک امکانات
     استراتژیست امکانات
     مدیر استراتژیک املاک و مستغلات
     برنامه ریزی فضا و لجستیک رهبر
     برنامه ریز استراتژیک سایت
     استراتژیست محل کار

مدیریت امکانات استراتژیک کمتر یک عنوان شغلی است و بیشتر یک رویکرد است ، به همین دلیل است که اغلب در صنعت سردرگم می شود. استراتژی در گردهم آوردن امکانات کلیدی است ، بنابراین بسیاری از شرکت ها با قرار دادن این صلاحیت در عنوان شغلی به طور فعالانه به دنبال افراد استراتژیک می روند. نه تنها به جذب نامزدهای مناسب کمک می کند ، بلکه آنها را فوراً به فکر استراتژی می اندازد.

عناوین تحلیل گر

همانطور که دیجیتالی سازی محل کار را متحول می کند ، مدیریت امکانات بیشتر تحت تأثیر Big Data قرار می گیرد. افراد علاقه مند به مسیر شغلی مدیریت امکانات باید با جمع آوری و پردازش داده ها آشنا شوند. برای این منظور ، آنها به یک تحلیلگر تبدیل می شوند. از این رو ، هجوم عناوین شغلی متمرکز بر تحلیلگران در حوزه مدیریت امکانات:

     تحلیلگر برنامه ریزی امکانات
     تحلیلگر برنامه تسهیلات
     تحلیلگر نگهداری تاسیسات
     تحلیلگر املاک و مستغلات

مانند بخش "استراتژیک" عناوین شغلی ، افزودن "تحلیلگر" به عنوان شغل مدیر تسهیلات شغل را همانطور که انتظار می رود ارائه می دهد. هر کسی که برای این موقعیت درخواست می کند ، باید با داده ها راحت باشد و در زمینه چگونگی عملکرد آن آگاهی داشته باشد. خواسته های موقعیت سنتی امکانات هنوز وجود دارد ، اما انتظار می رود که داده محور باشد. به هر حال ، یک تحلیلگر بدون داده چیست؟ امکانات بدون بینش برای شکل دادن به آنها چیست؟

برنامه نویسی پی ال سی

اسامی مختلف برای همان چیز

هنوز گیج شده اید؟ نگران نباشید ، شما تنها نیستید. خوشبختانه ، "مدیر تاسیسات" عنوان عملیاتی در اکثر آگهی های استخدام و در بیشتر محافل حرفه ای است. اگر س questionsالاتی مانند "مدیر تسهیلات به چه مجوزهایی نیاز دارد؟" می پرسید یا "مدیر تسهیلات چقدر درآمد دارد؟" ، شما می خواهید اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید. تنها زمانی که به احتمال زیاد با عنوانی کمتر شناخته شده روبرو خواهید شد این است که به دنبال یک حوزه تخصصی باشید.

اگرچه به احتمال زیاد با بیشتر این عناوین روبرو نخواهید شد ، اما شناختن آنها به شما کمک می کند. حتی ممکن است در درک استدلال پشت آنها چیزی یا دو چیز جمع کنید.

 

  • ۰۰/۰۱/۳۱
  • امیر مشهدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی