آموزش تعمیرات دوره های فنی و مهارتی

در شرایط حاضر دوره های فنی و مهارتی همانند دوره آموزش تعمیرات موبایل ، پکیج، کولر گازی و.... تقاضای زیادی دارد و هرساله هزاران نفر با گذراندن این دوره های فنی و مهارتی وارد بازار کار می شوند.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تلویزیون مدار بسته (دوربین مدار بسته) تصاویر افراد را در مکان های عمومی خاص از جمله مراکز شهرها ، جاده ها ، فرودگاه ها و حمل و نقل عمومی ضبط می کند. تصاویر دوربین مداربسته می تواند به عنوان مدرک در دادگاه مورد استفاده قرار گیرد. می توانید ضبط های دوربین مداربسته از خودتان را درخواست کنید.

نصب دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته برای کمک به پیشگیری و کشف جرم طراحی شده است. این می تواند به مردم در مورد ایمنی جامعه اطمینان دهد. این مکان در مکان های عمومی قرار دارد:

     شواهد را به دستگاههای اجرایی مربوط ارائه دهید
     نظم عمومی را حفظ کنید
     جلوگیری از رفتار و مزاحمت ضد اجتماعی
     اطمینان خاطر ایجاد کنید
     رفاه اقتصادی را ارتقا دهید

دوربین ها هر روز بیست و چهار ساعت تصاویر را ضبط می کنند. اپراتورهای دوربین مدار بسته تصاویر زنده را در زمان های استراتژیک در مجموعه نظارت محلی مشاهده می کنند. اگر آنها متوجه عمل مجرمانه در دوربین شوند ، می توانند پاسخ پلیس را به این حادثه نشان دهند.

تصاویر دوربین مداربسته به عنوان مدرک

از دوربین مداربسته می توان بعضاً در دادگاه به عنوان مدرکی اثبات کرد که شخصی در مکان خاصی بوده یا مرتکب تخلف شده است.

همچنین می تواند ایمنی جامعه را بهبود بخشد و از جرم پیشگیری کند به عنوان مثال ، اگر بدانید دوربین مداربسته اقدامات آنها را ضبط می کند ، بازدارندگی از فردی که مرتکب جرمی مانند سرقت می شود.

نحوه درخواست فیلم دوربین مداربسته

شما حق دسترسی به تصاویری از خود را دارید که ممکن است توسط یک سیستم دوربین مدار بسته ضبط شده باشد. سازمان های عمومی مانند شوراهای محلی اگر از آنها بخواهید ، باید هرگونه اطلاعات شخصی را در دسترس شما قرار دهند.

داده های شخصی اطلاعاتی است که مربوط به یک فرد است و توسط یک سازمان عمومی نگهداری می شود.

باید با صاحب سیستم دوربین مدار بسته نامه بنویسید. اطلاعات تماس مالک معمولاً روی تابلویی است که به دوربین متصل است.

شما باید اطلاعات کافی در اختیار آنها قرار دهید تا بتواند شما را شناسایی کند ، به عنوان مثال یک تاریخ و ساعت مشخص و یک توصیف از خود و لباس خود. اپراتور می تواند برای یک نسخه از فیلم ، حداکثر 10 پوند از شما هزینه کند.

تصاویر شما در فیلم دوربین مدار بسته

اگر با سازمانی عمومی که تصاویر دوربین مدار بسته از شما دارد تماس بگیرید ، آنها باید ظرف 40 روز نسخه ای از تصاویر را به شما بدهند.

آنها می توانند برای محافظت از هویت افراد دیگر نشان داده شده در فیلم ، نسخه ویرایش شده دوربین فیلمبرداری را برای شما ارسال کنند.

ضبط دوربین مداربسته ممکن است ویرایش شود تا اطمینان حاصل شود که نمی توانید داده های شخصی دیگری را که مربوط به شما نیست ، مانند:

     شماره ثبت نام وسیله نقلیه که متعلق به شما نیست
     نفوذ ناعادلانه به حریم خصوصی شخص دیگری

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از دوربین های مدار بسته در جامعه خود ، با شورای محلی خود تماس بگیرید یا برای اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از دوربین های مداربسته و محافظت از داده ها ، کد عملکرد دوربین مدار بسته آنها را مشاهده کنید.

 

  • ۰۰/۰۱/۲۹
  • امیر مشهدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی